8 September 2011

Mari nuntun yuk!

Perut memulas tahap berbelit! Kejadian bulan mengambang lewat seminggu adalah punca masalah ini. Tapi harus jadi grateful; masih bernafas & didatangi 'peristiwa lumrah sebagai wanita' itu. Sekali Allah tarik nikmat datang bulan & dikasi peristiwa menopos; baru terlopong terngaga sendiri. 

Nampak gaya sesi recite Y tergendala minggu ni. Insya Allah, kalau diizinkan-Nya next week aku resume recite. Yang itu sudah kira aktiviti mingguan separa wajib bagi aku. Separa sebab ada masa aku ter-skip juga sesi tu. Normal lah, manusia yang punya berjuta alasan. Ada jak kunun aktiviti lain yang pengaruh jiwa. Alasan!! 

Since I'm in the mood to cheer myself up, I might be hitting the cinema tonight. Planning to catch up the film I have long intended to watch. Another makan session is a big no-no to the system for now hence the movie session. 

Planned to watch this with cousins while they're still here in KK...but alas, due to full house hall almost all the time...we chose Conan instead.

My kinda movie! Unfortunately it is only available at GSC*, 1B. *sigh* Am too lazy to drive that far! 

Gotta make my mind up a.s.a.p! Those adorable little Smurfs is just too cute for me to digest at this moment. I seriously need some heavy action-packed movie to heal the complicated soul. Oh yeah, rarifying is what I do best.

eryantierdabdulkarim

9 comments:

ochs widdle said...

tak nak.

tak suke tgk FD.

Unknown said...

Awat? Boring ke apa? Da tgk since part 1 ni, tu yg rasa rugi xtgk final part.

Anonymous said...

Kami sudah tgk FD, 3D lagi lol
Boleh tahan lah.
Harini aku tengok the smurf kalau jadi.
Kalau tak, esok je dengan beby. :)

Unknown said...

Kacang hantu tul. Aku migraine malam tu, langsung xda mood tgk wayang. FD ke laut begitu juga Colombiana.

Turun KK wei, teman aku tengok Smurf. Sangat tiada keseleraan untuk menuntun Smurf secara tiba2. Uhuk.

ochs widdle said...

tak.tak suke..
takut..haha

Anonymous said...

Tapi aku dah tengok Smurf dah.
Comey lol

Unknown said...

@Cha: Yaaaa penakut ghupenye. Xmacho la mcm ni weii.

@Ijan: Aku still xde mood nak tgk citer2 comey2 ni. Hmm poyo rasa mau pelempang ka?

ochs widdle said...

hahahaa..
tapi berani menghadapi hidup

Unknown said...

Ohoooo itu harus! Kalau xmacho, xkan smpi ke puncak gunung gitu.