12 July 2010

Wey-yo?


blogger-emoticon.blogspot.com
Someone hypnotized & put me to sleep so early last night. Obviously that was the cause I drove out from my original plan...that is to crash Laura's house. Woke up at 1am & the diarrhea has subsided. Oleh kerana lapar, aku ke dapur masak maggi. Lepas makan, without rehat terus jak aku sambung tidur. So much of being in a diet, huh. I didn't watched the WC final match even though I was awaken by mother's high pitch voice; screaming goal. Congrats Spain on the triumph.
blogger-emoticon.blogspot.com
Kalau join meninguk, ada karang yang jadi panda di cafe. Unlike mother yang awal2 applied for leave on Monday. Yes, beliau bercuti hari ini. Guess what is she doing at home right now?
blogger-emoticon.blogspot.com
Well...she's having her own sweet Princess Hour's moment! She text me just now telling me that she's currently watching the 5th disc. Wonder where I inherit the "gila wayang" gene?
blogger-emoticon.blogspot.com
By the way, I finally settled my craving over Yoyo's croissant yesterday's evening although the stomach still in pain. Alhamdulillah.

Little Cafe fell down from the kitchen's window. Hati adalah gila sakit dengar bunyi dia landed on the floor. Macam mau pecah jantung! Luckily he survived. Minor injuries at the chin & his left front limb though. It really breaks my heart seeing him walk in jerk. This is the main reason on why I refused to have pet(s)...kepala bisa pusing if anything bad happen to them. Jantung pun macam mau pecah berderai. Jiwa parah. Lagi sakit dari hilang sang arjuna, ara?
blogger-emoticon.blogspot.com
Oh...cafe is back to normal. NO, I wasn't talking about the kid anymore. I mean cafe; the place I work at. Student sudah ramai yang datang makan as most of the lectures started today. Alhamdulillah...I'll be bored no more. Been sweating myself non stop since morning. Moment I like...to not aware of the time that passed me by. Although belum totally busy like before. Catering orders keep coming as well. Memang bikin fening tapi tu lah namanya kerja kan.
blogger-emoticon.blogspot.com
Adalah ndak best kalau dapat gaji hasil titik peluh goyang kaki di tempat kerja. Canang seantero dunia kau kerja dalam pejabat nan beraircond tapi nan ado kerja yang dibuat...bikin haru diri sendiri. People wouldn't know but sure as h*ll dalam diri tau. Itu yang sakit. Showing proud faces to the people around u primarily to gain self-respect. Ugh haru biru hidup. Mau hidup bermuka dua...tapi muka plastik salah mekap. Hideous & horrifying. Ya Allah, minta jauhkan aku dari sifat terkutuk itu.
blogger-emoticon.blogspot.com

Tidak ada orang yang paling menderita dari orang yang tumbuh TIDAK menjadi dirinya sendiri, tumbuh TIDAK menjadi jasadnya sendiri & TIDAK menjadi fikirannya sendiri. ~Angelo Baretto~

4 comments:

hazeren_eryn said...

Bie...ko bkk kedai makan ke? katne? hmm...dah sah2 kan kat Sabah kan...hehehehe..
Manala tau tiba2 sesat kat Sabah..leh le jenguk2 cafe ko tu ;p

Unknown said...

Hihihi cafe kat UM*S je. Pandai akak teka, haruslah kat KK.

Klu da turun KK tu, sila la roger2. Nak jenguk2 bole, makan pun bole. On the house gitu...bkn slalu org KL dtg jenguk Bb kat cafe ni.

hazeren_eryn said...

ooo KK ek...haaa bagus2...ada gak org yg dikenali kat KK tu..mmg tgh plan nak ke sana..
pepahal nanti, kalu akak nak ke sana..ai roger2 u...nak "goda" si dak collin plak, nak ajak gi KK..hehehe

Unknown said...

Harusla roger2 I. Dak Collin tu pun kena hadir bersama. Alkisah dia da lama pasang angan2 nak ke sni.